Kontaktujte nás

MadFox design blog

Jak vizuální reklama ovlivňuje naše podvědomí?

Jak vizuální reklama ovlivňuje naše podvědomí?

marketing

12. 1. 2021

Často máme pocit, že když vidíme plakát, brožuru anebo reklamní leták, nic to s námi nedělá. Aniž bychom to ale tušili, na podvědomé úrovni se toho děje hodně. V následujícím článku si ukážeme, jak vizuální stránka reklamy ovlivňuje naše podvědomí. A chybět nebudou ani příklady, jak s těmito poznatky pracují ti, kdo reklamu vytvářejí.

Jak vytvořit profesionální CDN za pár hodin

Jak vytvořit profesionální CDN za pár hodin

DevOps, Front-end

19. 11. 2020

CDN je skvělá vychytávka. Pomůže oddělit statický obsah od samotné aplikace nebo zvládne z jednoho úložiště efektivně distribuovat soubory lidem po celém světě. Zní to jako spousta práce? Ukážeme si, že s Amazon Web Services to může zabrat pouhých pár hodin. A navíc bez programování.

Jak prezentovat grafický návrh?

Jak prezentovat grafický návrh?

Grafika

18. 10. 2020

Při tvorbě každého projektu, ať už se jedná o webovou prezentaci nebo mobilní aplikaci, přijde čas, kdy musíte grafický návrh představit klientovi. Sebelíp odvedená grafická práce může být zničena špatnou prezentací, která vytvoří neblahý dojem na klienta a zapříčiní negativní zpětnou vazbu. Správná prezentace dává klientovi možnost vidět očima grafika, představuje mu variace, které může vytvořený projekt obsahovat a zajišťuje jednodušší komunikaci s klientem. Komunikaci o grafice, na kterou může být grafik hrdý.

5 důvodů, proč je dobré mít po ruce kvalitního copywritera

5 důvodů, proč je dobré mít po ruce kvalitního copywritera

Copywriting, marketing

11. 10. 2020

Napsat text na internetové stránky zvládne každý, ale jen málokdo jej vytvoří tak, aby zaujal a podnítil koupi požadovaného výrobku. Přesně toto má na starost profesionální copywriter – a slovo „profesionální“ je důležité. Nejedná se totiž o člověka, který by se ze dne na den rozhodl vytvářet obsah, ale o někoho, kdo psaním žije.

Nepodceňujte kouzlo písma na vašem webu

Nepodceňujte kouzlo písma na vašem webu

Grafika

04. 10. 2020

Když se přenesete přes starosti ohledně barev, rozvržení stránky či grafických prvků, stále nám zůstávají texty, které jsou hlavním nosičem informací na webu. Grafik by tedy v první řadě měl myslet na typografii. I když typografie v posledních letech prochází velkou vlnou tvořivosti, musíme myslet hlavně na čitelnost, optimalizaci přístupnosti, použitelnost či ergonomii čtení.